Este blogue está feito para os meus alumnos e alumnas do C.E.I.P Sárdoma Moledo e tamén para as súas familias.Aprender xuntos é máis doado e "more fun". WELCOME
Cut out (recorta) the cards on page 97. Nun sobre garda as tarxetas.
Monday, 8th March 2021
Women's Day Video
Story: lesson 4. Page 40 and 41
Activities page 42. (Parte escrita).
👉 On your notebook (libreta) draw (debuxa): Video/Computer games
Thursday, 4th March 2021
Revision vocabulary and practice the structure: Do you like...?
👉 On your notebook (libreta) draw (debuxa):
"Board games" (one page) and "cards" (another page).
Outdoors activities (actividades ó aire libre "tag" and "hopscotch")
Monday, 1st March 2021
Hoxe dámonos os bos días "Good Morning" con esta canción:
👉 Stick the stickers(pegatinas) of unit 4. Page 39
👉 On your notebook (libreta) draw (debuxa): a baskeball, a football and hopscotch.
Thursday, 25th February 2021
We start unit 4 " Break time" (Hora de recreo/descanso)
Watch the video: "Hopscotch" ( "A Mariola, La rayuela")
Rock, scissors, paper 1 2 3
💪English test."Unit 3: Clothes". Monday, 22nd February 2021
Monday, 8th February 2021
"Seasons of the year". As estacións do ano.
Stickers (Pegatinas) Activity 11. Page 34
Click on the image to do the interactive activity: "Clothes"
💪Traballo voluntario "Unit 3: Clothes": Nunha cartolina A4 ou folio pegado nun cartón ou similar debuxa a un familiar que queiras (mother, father, brother, sister, grandmother...) e viste@ coa roupa que estamos vendo na clase. Escribe en inglés as prendas que debuxaches axudándote p.ex. de frechas. O título debe comezar coa estrutura "This is my..." p.ex.: "This is my mother". Para a roupa podes usar anacos de tea,purpurina, la etc. Go for it!
Data límite: Thursday,11h February 2021.
Hot/ Cold. Let's sing and move your body!!
Interactive activity. "Clothes". Watch the video and answer the questions. Mira o vídeo e responde as preguntas.
Despois do Nadal...We start unit 3" Clothes" ( A roupa). Let's sing!
Fixádevos que a canción di: "pants" para referirse a "trousers". "Pants"é a palabra que se usa en Estados Unidos para referirse a pantalóns.
What's your favourite....?
Pets. What is it?
Monday, 23rd November 2020. Stickers (pegatinas) Unit 2.
We start unit 2: Pets (mascotas). Click on the link below to listen to the song. Clica no enlace de abaixo
Monday, 9th November 2020: Activity 6 and 7 at page 10 (páxina 10). No exercicio 6, escribe as palabras que faltan debaixo da imaxe. Na actividade 7 completa as oracións mirando ás imaxes.
Na libreta debuxa a túa habitación, escribe de título "My bedroom". Coloca a libreta de forma apaisada.
Tiger says hello! Let's sing together!
Tiger challenge: Tiger rétavos a cantar esta canción? Can you do it?
PARTS OF THE HOUSE
Aquí o vídeo dos números para que non vos esquezades de contar "in English".
Fixádevos sobre todo a partires do número 11. Sing and do the gestures with Matt!!
Recordades esta canción que vimos na clase? "Hello, Hello How are you?" Agora xa sabedes como preguntar ós demais como están e dicir como te sintes ti. Enjoy it!
This is tiger, our class puppet! How are you tiger?
Moitas grazas Vanesa alégrome que vos sirva de axuda. As páxinas de "liveworksheets" están vinculadas a miña dirección de correo electrónico así que ó rematar a ficha tedes que darlle a "terminado"(debaixo da ficha)e despois "Enviar respuestas a mi profesor/a"e xa me chega directamente. Pero se tedes algún problema facédemo saber. Un saúdo
Boa tarde Teacher:
ReplyDeleteCal é a dirección de mail para poder enviar as fichas liveworksheet?
Grazas!
Parabens polo blog teacher! Os contidos destán xeniais! 🥳🥳🥳
ReplyDeleteMoitas grazas Vanesa alégrome que vos sirva de axuda. As páxinas de "liveworksheets" están vinculadas a miña dirección de correo electrónico así que ó rematar a ficha tedes que darlle a "terminado"(debaixo da ficha)e despois "Enviar respuestas a mi profesor/a"e xa me chega directamente. Pero se tedes algún problema facédemo saber. Un saúdo
ReplyDelete